cena bez DPH: | 239 661,16 Kč |
cena vč. DPH: | 289 990,00 Kč |
Modernizovaná vlajková loď nabízí ještě lepší funkčnost a ještě atraktivnější design. Novinka přijíždí se zcela novým velkým barevným TFT displejem s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají nová LED zadní světla s dynamickou funkcí blikačů. Výkon této vydařené čtyřkolce dodává vůbec nejsilnější motor značky TGB, a samozřejmě nechybí nic z toho, co dělá Blada 1000 LTX tak oblíbeným: pohon 2x4/4x4 s uzamykatelnými diferenciály, zesílená automatická převodovka s japonskými komponenty, posilovač řízení s variabilním účinkem, prodloužený podvozek s dostatkem místa pro dva a tažné zařízení. Vydařený vzhled nového modelu podtrhují LED-Matrixové světlomety a atraktivní kola s barevně odlišenými segmenty.
Dvouválcový V-Twin je jedním z největších motorů světa čtyřkolek. Se svým obrovským výkonem a vysokým točivým momentem dává čtyřkolce špičkovou dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Elektronické vstřikování zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu.
Prodloužený rozvor poskytuje řidiči i spolujezdci dostatek místa na samostatných sedačkách, a zajišťuje lepší stabilitu při jízdě v kopcích. Nezávislé zavěšení všech kol, vysoká světlá výška a podvozek s velkými nájezdovými úhly zajišťuje vynikající prostupnost těžkým terénem. Dvojitá A-ramena, zavěšená v pouzdrech ze speciálního materiálu DuPont, zajišťují přesné řízení, lepší stabilitu a vysokou životnost.
Elektrický posilovač s variabilním účinkem a třemi volitelnými režimy výrazně zmenšuje síly v řízení. Posilovač zároveň funguje i jako tlumič úderů do řídítek. Když přední kolo narazí na kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.
Pohon 4x4 se dvěma elektricky uzamykatelnými diferenciály přináší optimální trakci ve všech podmínkách. V těžkém terénu nebo při rychlé jízdě umožňuje optimálně nakonfigurovat pohon, takže vás nic nezaskočí. Výsledkem je vynikající průchodnost terénem, příjemná jízda a snadné řízení.
Čtyři brzdové kotouče s pancéřovanými hadičkami a integrovaným ovládáním vám dodají důvěru při jízdě s nákladem nebo při posouvání vašich jezdeckých schopností.
Atraktivní přední LED-matrixové světlomety mají vynikající světelný výkon a zvyšují úroveň bezpečnosti čtyřkolky. Ve světlometech jsou zabudované přední LED blikače a světla pro denní svícení. LED technologie nabízejí vysokou spolehlivost a velký světelný výkon při nízkém odběru elektrické energie.
Nová moderní LED zadní světla nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu a možností nastavení upozornění na nastavenou rychlost.
TGB Blade 1000 LTX MAX již v základu nabízí mimořádně bohatou výbavu. Nechybí třírežimový posilovač řízení, elegantní 14" hliníkové disky s barevnými akcenty, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední nárazník, moderní kompozitní nosiče, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, madla pro spolujezdce, Full-LED osvětlení s dynamickými zadními blikači, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják 3000 lbs.
Typ: | čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI |
Objem: | 997 cm3 |
Vrtání x zdvih: | Ø 92 x 72.0 mm |
Kompresní poměr: | 10.2 : 1 |
Výkon: | 83 k (60,9kW) / 6750 ot/min. |
Chlazení: | kapalinou + elektrický ventilátor |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem |
Uzávěrka diferenciálu: | na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání |
EPS: | elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy |
Zavěšení přední: | nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: | kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová, Ø 230 mm |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: | AT26 x 11 - 14 |
Celková délka: | 2330 mm |
Celková šířka: | 1200 mm |
Celková výška: | 1290 mm |
Světlá výška: | 260 mm vpředu / 290 mm vzadu |
Rozvor: | 1445 mm |
Provozní hmotnost: | 451 kg |
Palivová nádrž: | 23 l |
Displej: | TFT digitální displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny |
Kontrolky: | pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení |
Osvětlení: | Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, EVO LED zadní světla |
Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály (L7e), třírežimový posilovač řízení s variabilním účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 14palcové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední rám, kompozitové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo pro spolujezdce s opěrkou zad a madly, opěrky nohou pro spolujezdce, vodotěsný naviják 3000lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení
Homologace pro silniční provoz: | ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) T3b / L7e (Euro5) |
Registrační značka (SPZ) | v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu) |
Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.